zondag 4 januari 2015

Terug van weggeweest en voornemens 2015

Ja daar ben ik weer, na bijna een jaar heb ik besloten om weer te gaan bloggen. Ik hoor je denken waarom nu na bijna een jaar? Nou vorig jaar na mijn laatste blog ontdekte ik dat ik zwanger was en heb ik 9 maanden lang in een rollercoaster geleefd. Er kwam zoveel op mij af en dus heb ik daardoor mijn blog verwaarloosd.

Wat kan je nu van mij verwachten in 2015, ik wil vaker bloggen en omdat ik nu nog met verlof ben is mijn streef om elke week 2 a 3 blogs te posten, dit kan ook meer zijn en deze week zullen jullie er bijna elke dag een kunnen verwachten. Want omdat ik 9 maanden lang niks van mij heb laten horen, maar nog wel jullie wil bij praten zullen er blogs opkomen over o.a mijn zwangerschap en bevalling. Ook ga ik nog wat blogs schrijven over wat leuke dingen die ik in 2014 heb meegemaakt/gedaan heb.

Waar zal ik over gaan schrijven koken, lifestyle, het moederschap en persoonlijke verhalen.

Nu mijn voornemens;

  • Meer bloggen
  • Lijnen
  • Genieten van mijn gezin
  • Hardlopen

tot snel

Amanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten